GODT NYTT ÅR! HAPPY NEW YEAR! GLUCKLICHES NEUES JAHR! PROSPERO ANO NUEVO!

Så var juletre, nisser, røde duker og julelys ryddet bort for i år.
Sofaputene har ikke lenger julemønster og røde tulipaner, julestjerner og amaryllus har blitt forvist fra stuen.

Sølvkuler, hvite planter og hvite stearinlys har blitt funnet frem,  for i kveld er det nyttårsaften!
Den har vi valgt å feire alene, bare samboeren og jeg her på hytten vår i Sverige. Det har faktisk blitt vår nyttårstradisjon!
Vi har hatt noen veldig hyggelige juleselskaper, god mat og mye godt å drikke. Likevel er det alltid litt deilig å starte året på denne måten- bare oss to- for nå er det tid for å oppsummere året som har gått. På privat basis har det vært et veldig fint år. Vi har fått utrettet mye og har opplevd mye fint sammen. Likevel kan vi ikke la være å planlegge litt for året som ligger foran oss. Nå skal vi begynne å undersøke ang. når og hvor vi skal ferierem hva som skal gjøres i hagen denne sommeren og lignende.
 Men dette er også kvelden for å slappe av og trives i hverandres selskap. Derfor har nyttårsaften blitt en kveld med våre egne spesielle tradisjoner. Til tross for familie og venners bekymrede miner, så trives vi faktisk å feire den sammen- bare vi to!

For deg som er fast leser av min blogg, eller bare stikker tilfeldig innom ønskes et RIKTIG GODT NYTT ÅR!
Takk til dere alle for mange hyggelige og interessante hilsener i året som har gått. Jeg har satt pris på dem alle sammen!

Jeg håper du fortsatt vil stikke innom siden min i 2012! Måtte det bli et godt og fremgangsrikt år for oss alle! :-D
 






Kommentarer

  1. Veldig koselig bord, nydelige lysglass :)
    Her hos meg er det fremdeles jul, vi kom somvanlig veldig sent igang med pynten så det får nok stå litt til tror jeg.

    Takk for inspirasjon gjennom året Svein, det er en fryd å følge alle dine hager :D

    SvarSlett
  2. Et riktig godt nytt blogg og hageår ønskes dere begge!

    SvarSlett
  3. Det var et nydelig dekket bord:)
    Vil ønske deg et godt nytt år! Klem Ellen.

    SvarSlett
  4. "Próspero ano novo, boa passagem" fra oss i Portugal!

    SvarSlett
  5. Takk for alle hyggelige hageinnslag du delte med oss andre i bloggverden i 2011. Ønsker deg og dine et godt og flott 2012!

    SvarSlett
  6. Det høres ut som en veldig hyggelig måte å feire nyttår på!
    Hos meg er ikke alt det røde borte enda, men det er kommet inn mer sølv og hvitt nå til nyttår.
    Takk for alle koselige og lærerike blogginnlegg i året som har gått. Gleder meg til å følge deg videre i 2012.
    Riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  7. Kjempefint bord og pynt! Jeg ønsker deg er riktig godt nytt(hage)år!

    SvarSlett
  8. Godt og lekkert ser det ut!
    Godt nyttår fra meg :-)

    SvarSlett
  9. Vilket mys och vilken middag!! Visst är det skönt att ha en stilla nyårsafton och bara njuta, kontemplera eller något sånt heter det väl..
    Gott nytt år :)

    SvarSlett
  10. Så fin tradisjon dere har! Det ser ut som om det ble godt med nyttårsstemning. Jeg pleier å beholde endel av julepynten til 13. dag jul, og noen ganger blir det også til 20. dag jul, men så begynner jeg ikke før en uke før julaften heller da, og har kuttet ut juletre. Synes det er hyggelig å gradvis bytte ut det røde med hvitt/sølv/blått etc, men jeg greier fint å begrense meg :D
    Ønsker deg et flott 2012, og gleder meg til å følge bloggene dine!

    SvarSlett
  11. Tusind tak for mange hyggelige blog besøg, det har været en stor fornøjelse at følge Hagen i solen og dine andre hager as well . . . !
    Hvor er det et smukt dækket bord, og sikke lækker mad! Hvad mon fyldet er i de halve hummere?

    Rigtig godt Nytår og vi 'ses' i 2012!
    Mange hilsner fra Elin på Vilhelmsdal

    SvarSlett
  12. God fortsättning!
    Vad fint och vad gott det ser det ut!
    Förstår att ni hade ett bra avslut på året.
    Tror att det reportaget finns även i den Norska och Danska upplagan av Allt om Trädgård.
    Ha en bra dag
    Annika

    SvarSlett
  13. Vil bare ønske deg et godt nytt år ! Ser ut som dere har kost dere skikkelig,bare dere to,med nydelig mat........elsker sjømat,jeg !!! Så dette så virkelig herlig ut !!! Her har jeg sittet lenge,og bare sett på allt det vakre du viser på bloggen,gleder meg til å se mer !!!! Jeg klarer ikke å holde meg unna hagerelaterte blogger,enda det er litt vel tidlig å tenke i de baner,her oppe i nord :) Er bare litt utålmodig......og bobler over av hageideer,og drømmer :) Ha en fin dag !

    SvarSlett
  14. Usedvanlig lekker pynting i sølv, glass og stearin! Og maten sto i stil!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg