Flere intrykk fra vår spanske hage.

Nå har vi vært i vår spanske hage i 4 dager alt. Vi koser oss og slapper av, men har selvfølgelig også jobbet en del. Blant annet har vi fylt på med grus i bedene langs veien. Denne gangen har vi kjøpt hvit marmor med litt større stein enn før. Vi har faktisk klart å gjøre ferdige alle bedene, men hele 10 000 kg måtte til!

Nedenfor:
Når vi ankom hagen for noen dager siden hadde plantene vokst veldig. Vårt døde tre ved inngangsdøren har faktisk blitt helt dekket av eføy, så nå må jeg begynne å klippe den godt i fremtiden. På bildet nedenfor kan dere se de bedene jeg bygget i høst. De har klart seg veldig fint og trærne jeg plasserte i dem stortrives! Jeg har begynt å bygge flere bed på denne delen av eiendommen, men det får dere se i et senere blogginlegg.
Ellers har vi endelig begynt å fliselegge resten av denne delen av eiendommen. Jeg håper å vise dere reslutatet en annen dag.



Håper å vise dere flere bilder av planter og blomster i dagene som kommer.

Ønsker dere en riktig fin helg!

Kommentarer

  1. Ja, her var det virkelig frodig og grønt! Så herlig det må være å ha egen hage i Spania!

    Flotte bilder! Ha en fin kveld du også!

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Vi er i frankrike men har ingen hage. Vi låner den ut som beitemark for esler! Vi er her så sjelden at vi ikke kunne klart å holde en hage i live. Veldig gøy å se deres hage!

    SvarSlett
  3. Åhh så flott!
    Jeg kan kjenne varmen fra bildene! Nyyyt for meg og!

    SvarSlett
  4. Det ser utrolig grønt og frodig ut alle steder.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg