Plantene er i hus... / The plants are stored indoors..

De siste helgene jeg har besøkt Sverige har jeg brukt en del av min tid på å grave opp alle løk og knoller som ikke kan overvintres utendørs. De ligger godt forvart i en seng av sagmugg plassert i isopor fiskekasser i kjelleren. Jeg hadde også en del palmer og planter som ikke tåler frost. De har jeg satt inn for lagring i glassverandaen der borte. Temperaturen der skal aldri synke under 10 grader, så jeg håper plantene kommer til å overleve vinteren. Her kommer et bilde av noen planter:
The last few weekends I have visited Sweden, I have brought all bulbs and rhizomes indoors. They have now been stored safely in sawdust down in my basement. I did also have non- frost tolerant palmtrees and other plants I needed to bring inside. These have been placed in my glass veranda where temperatures never go below 10 degrees celsius during winter time. Here is a picture of some of the plants.



Kommentarer

  1. Meget inspirerende at følge denne blog, da vi netop også har planer om en sådan skovhave . . . engang med tiden.
    God weekend til dig :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg