Storby omgitt av natur! / Capitol surrounded by nature!


Borgerne i Oslo er så heldige at vi ikke trenger å dra mange minuttene unna sentrumskjernen før vi befinner oss i nærmest "uberørt" natur. Her kommer noen bilder fra Oslomarka tatt for noen dager siden. Vinteren har da så avgjort sin egen sjarme!!? 


The citizens of Oslo are so fortunate that we won´t have to travel more than a few minutes to end up in almost "untouched" nature. Here are some pictures shot in the nature surrounding our country´s capitol a few days ago.
The winter do have a charme of its own!!? 

Kommentarer

  1. Norge har en utrolig smuk natur og som du siger så er det ikke mange minuttene fra centrum af Oslo til marka...:-)
    Inden jeg flyttet til Danmark bodde jeg på Kjelsås. Begge mine søstre bor nu på Grefsen..:)
    Min ene søster har hytte på Lindøya, det er et pragtfuldt sted.der har jeg tilbragt mange dejlige stunder. Det er helt specielt også fordi det ikke må køre biler der..:-)

    Fortsat god adventsuge fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Otroligt flotta bilder!!! Om du är intresserad, skulle du absolut skicka in något till Claus Dalbys fototävling!!! Inga av de redan visade bilderna är i denna klass!!!
    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlett
  3. Vakkert! Sognsvann og Damefallene, eller noe slikt?

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentarene, Lisbeth, Ruben og Monique!
    Så hyggelig å se at du har familie i Oslo, Lisbeth. Selv kommer jeg egentlig fra Bergen. Jeg er født og oppvokst på Skansen ved Fløibanen, men flyttet senere ut til Drotningsvik/Alvøen før jeg altså reiste og slo meg ned i Oslo. Har trivdes like godt alle stedene :-D
    Hei Ruben. Det var hygggelig sagt. Jeg har faktisk sendt av gårde noen bilder til Claus, men ser at konkurransen er stor, så det er morsomt å bare delta der :-D
    Ja, det stemmer Monique. Bildene er fra Sognsvann, Damefallene og Maridalen :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg