Vi vant! / We won!

Som dere kanskje vet deltok jeg på Moseplassens uhøytidelige konkurranse; "Frøken hagegjest". Utrolig nok vant min lille rev! Nå er vi begge veldig glade, både reven og jeg!
Tusen takk til alle dere som stemte på min lille frøken Rev! Hun/han bukker dypt og takknemlig til dere alle! (Eller kanskje hun bare fant litt mat blant høstløvet?)
Uansett. Ha en riktig fin kveld alle sammen!

As you might know I participated in the informal photo contest held by Moseplassen - and incredibly enough we won! Both of us are very happy for this, the fox and I!
Thank you very much for voting for us! The fox bows in gratitude! (Or maybe she just found some food among the autumn leaves?)
Anyway- I wish you all a great evening!



Kommentarer

  1. Stort tillykke...:-)

    Jeg stemte på reven...:-o)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Så hyggelig av deg Lisbeth! Takk skal du ha :-D

    SvarSlett
  3. Jaaa, søte reven :) Gratulerer, du vant fortjent! Stemte på deg jeg også :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg