Hjem til Spanskehagen

Først og fremst. Mange takk for veldig mange hyggelige og trøstende kommentarer på mitt forrige innlegg. Det varmer :-D
Siden det virker som om firmaet som "ominnredet" hagen min nå har bestemt seg for å gjøre den i stand bestemte jeg meg i all hast for å reise ned og snakke med dem, for jeg vil jo gjerne være med å utforme min egen hage.


Bilder jeg har mottatt fra når firmaet begynte å "reparere" har ikke vært særlig oppløftende. Krukker, bed, busker og trær har blitt ødelagt med løfte om at det skal gjøres fint igjen, men jeg er dessverre kjent med at det slett ikke er det samme som at ting blir tilnærmet lik slik det var før...

Uansett, reiser jeg altså ned til min spanske hage. Det skal jo tross alt bli hyggelig å være der nede igjen
:-)

Det betyr derimot at jeg sannsynligvis ikke har mulighet å oppdatere bloggen min så ofte i nærmeste fremtid.
Slik så det ut minutter før maskinen fjernet hagen. Ovenfor ser du hvordan den tar seg frem. Jeg har desverre ikke mottatt bilder slik det ser ut etter at han var ferdig, men det er visst ikke mye grønt igjen.


Nå er det jo slik at alt må bli verre før det blir bedre, så jeg skal prøve å vise dere bilder etter at ting har blitt bra igjen! :-)



Ha noen fortsatt riktig fine høstdager så lenge! 




Kommentarer

  1. Nejmen usch! Sympati! Hoppas verkligen det ordnar sig i Spanien.

    SvarSlett
  2. Så fint at du kunne reise ned og følge med på arbeidene. Lykke til :O)

    UnaCita

    SvarSlett
  3. Sikkert lurt å reise ned for å få lov til å være med å prege hvordan det skal bli=) LYKKE TIL=) Håper du får det akkurat slik du vil ha det=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Oj, oj vilken förödelse! Inte ens krukorna har dom orkat lyfta bort. Jag skulle inte kunna ta det så lugnt som du verkar göra. Hoppas verkligen att de återställer allt så att du blir nöjd.

    SvarSlett
  5. Jeg håper du snakker spansk! Jeg kunnet finnet på å blitt litt i skarpeste laget, om sånt skjedde i min hage i spania. Leit hele greia.
    Lykke til, Stein.

    :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg