En tur i vinterhagen....

Nå er det veldig lenge siden jeg blogget sist. Ikke så rart kanskje, for det skjer jo ikke mye i feriehagen vinterstid og for å være ærlig synes jeg akkurat det har vært litt deilig denne julen. Været har vært fantastisk med sol stort sett hver dag. Temperaturene har derimot vært så kjølige at det ikke har fristet for mye å oppholde seg utendørs lengre tider av gangen.

Det har ikke hindret meg fra å ta med meg kameraet rundt på eiendommen. Det er jo deilig å komme seg ut i frisk luft iblant.





















Vi ankom Svenskehagen Fredag 19 Desember. Da var den snøfri, men hadde likevel fått et dekke av fin, hvit rimfrost. Natten etter kom julesnøen.


- og med den kom julestemningen. Bildet nedenfor er ikke fra vår hage, men naboens hestegård.


Villsvaner i elven er et vakkert syn når jeg går på tur i Woodland hagen. Det er bare synd de er så sky. Det nytter ikke prøve å mate dem. Så fort jeg kaster noen brødbiter i elven svømmer de over til motsatt  elvebredde.



Ha et fortsatt fint Nytt år! Måtte det bli et fantastisk hageår for oss alle! 


Kommentarer

  1. Så flotte bilder! Her har vi også hatt en fin romjulsuke med snø og solskinn. Nå har det meste tinet - det tok bare et døgn så var alt borte og det føles som høst igjen.
    Ønsker deg et godt nytt år, gleder meg til å følge med på hva som skjer i hagen din.
    /Nora

    SvarSlett
  2. Fin vinterstemning i sommerhagen din (selv om dama vel fryser på tærne?)! Kanskje det er bra at svanene er litt sky, så de ikke blir avhengige av mating.
    Riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Jeg ser fram til mange flotte lesestunder på bloggen din i det nye året! Godt nyttår!
    Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  4. Vakre vinterbilder! Takk for at du deler her på bloggen og så ønsker jeg deg et flott nytt år! Marit

    SvarSlett
  5. Det er vakkert med julesnø hos deg Stein.
    Ha det fint i det nye året.

    SvarSlett
  6. Godt nyttår, Stein! Flotte vinterbilder, og selv om jeg jo liker hagene best om sommeren, må jeg innrømme at vinterlyset noen ganger er et pluss! Så herlig å feire jul i feriehagen!

    SvarSlett
  7. Jeg vil ønske dere et riktig godt nytt år=) Og tusen takk for mange inspirerende blogginnlegg. Gleder meg til å følge med på hva dere finner på i 2015=) Vibeke

    SvarSlett
  8. Vakre snøbilder, her er det plussgrader. Godt nytt hageår!

    SvarSlett
  9. Så idyllisk:) Godt nytt hageår!

    SvarSlett
  10. Godt nytt år!
    Som alltid lekre bilder og herlig idyll!

    SvarSlett
  11. Godt nytt år til deg.
    Virkelig flotte vinterbilder fra hagen din.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  12. Så vackert! sol och gnistrande snö!
    Ett gott nytt år/trädgårdsår
    Mariana

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg