Bilder av drivhuset før og nå...

Tenkte jeg skulle legge inn noen bilder av drivhuset slik det så ut når vi ankom Sverige denne helgen. Jeg har klart å redde ut takviftene og en del blomsterpotter ++. Hagemøblene vi hadde plassert inn dit var totalt knust av tyngden på sneen. Som sagt har jeg bestilt inn nytt drivhus, så nå håper jeg dette ankommer før påske... (?) Det er da lov å være optimist..

Før: (Sommeren 2009):

Nå: Mars 2010..



Uansett kommer jeg til å demontere og merke opp det gamle bygget. Jeg har nemlig en liten ide om å bygge opp et utendørs kjøkken av dette, gamle murstein og en god del kreativitet. Om ting går som jeg ønsker kommer jeg til å montere det slik at det nye og det gamle drivhuset kommer til å utgjøre et mye større bygg..
Vi får se om jeg klarer å sette planene ut i livet da..!














PS: Nå kommer jeg ikke til å skrive mer om min drivhuskatastrofe. Disse bildene får sette en sluttstrek så langt. Så håper jeg vi aldri kommer til å oppleve noe tilsvarende igjen...(! ?)

Før: (Sommeren 2009)












Nå: Mars 2010:

Kommentarer

  1. Så sørgelig...! Men penger og arbeid fikser det meste...

    SvarSlett
  2. Godt å ha flere porsjoner med optimisme i bagen når sånt skjer, men moro er det jo slett ikke. Lykke til. Ser forøvrig veldig koselig ut der dere har stedet.

    SvarSlett
  3. Det var et syn man helst vil glemme... Så spennende med de nye store planene dine! Det høres ut som det kan bli et riktig lekkert utekjøkken med gamle murstein :)

    SvarSlett
  4. Kære Stein,

    Sikke da et frygteligt syn! Men skønne valmuer længere nede. Tak for besøg og link.

    SvarSlett
  5. Ja det er godt nok et trist syn !
    Puha, håber aldrig det vil ske igen.
    Jeg føler med dig, hilsen Jesper fra http://www.9haven.dk

    SvarSlett
  6. Nå skulle jeg bare inn å legge inn en hyggelig kommentar om fat fra Krukkegården - men så fikk jeg med meg drivhuskatastrofen din! Grøss - så fælt. Håper det ikke er fullstendig ødelagt. Å, jeg ble helt lei meg jeg nå! Bloggen din skal jeg følge :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg